زنده ام به عشق نفس هایت...

به فُرادای من بیا اقتدا کرده ام به جماعت چشمانت ...
سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ب.ظ

من 3

آه عزیزم...هیچ چیز ازین سخت تر نیست که با هزار امید دنبال یک جمله باشی و حتی یک ساعات هم وقت بزاری برای پیدا کردنش اما اون پیام یا اصلا به مقصد نرسه یا اینکه اگر رسید بازخوردی نداشته باشه حتی یک پیام خالی.... تو این روزا که از دیدنت محروم شدم دلم به اینا خوشه... قسمت میدم به اعتقاداتت که میدونم خیلی برات مهمه من رو محکوم نکن بله این سردرگمی و آشفتگی.... من رو نابود نکن نزار حس و حال نوشتنم بخوابه بزار هنوز هم به امید اینکه تو با خوندن نوشته هام لبخند میزنی دلخوش باشم

دوستت دارم و عاشقتم

امضا: خودخواه غرغرو ی تو



نوشته شده توسط پاییز مقدم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

زنده ام به عشق نفس هایت...

به فُرادای من بیا اقتدا کرده ام به جماعت چشمانت ...

آخرین مطالب

من 3

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ب.ظ

آه عزیزم...هیچ چیز ازین سخت تر نیست که با هزار امید دنبال یک جمله باشی و حتی یک ساعات هم وقت بزاری برای پیدا کردنش اما اون پیام یا اصلا به مقصد نرسه یا اینکه اگر رسید بازخوردی نداشته باشه حتی یک پیام خالی.... تو این روزا که از دیدنت محروم شدم دلم به اینا خوشه... قسمت میدم به اعتقاداتت که میدونم خیلی برات مهمه من رو محکوم نکن بله این سردرگمی و آشفتگی.... من رو نابود نکن نزار حس و حال نوشتنم بخوابه بزار هنوز هم به امید اینکه تو با خوندن نوشته هام لبخند میزنی دلخوش باشم

دوستت دارم و عاشقتم

امضا: خودخواه غرغرو ی تو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
پاییز مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی