زنده ام به عشق نفس هایت...

به فُرادای من بیا اقتدا کرده ام به جماعت چشمانت ...
شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم

اصلا به تو افتاد مسیرم که بمیرم

یک قطره آبم که در اندیشه دریا

افتادم و باید بپذیرم که بمیرم

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم

یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم

این کوزه ترک خورد! چه جای نگرانی ست

من ساخته از خاک کویرم که بمیرم

خاموش مکن آتش افروخته ام را

بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم


شعر از استاد فاضل نظری



نوشته شده توسط پاییز مقدم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

زنده ام به عشق نفس هایت...

به فُرادای من بیا اقتدا کرده ام به جماعت چشمانت ...

آخرین مطالب

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم

اصلا به تو افتاد مسیرم که بمیرم

یک قطره آبم که در اندیشه دریا

افتادم و باید بپذیرم که بمیرم

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم

یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم

این کوزه ترک خورد! چه جای نگرانی ست

من ساخته از خاک کویرم که بمیرم

خاموش مکن آتش افروخته ام را

بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم


شعر از استاد فاضل نظری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
پاییز مقدم

نظرات  (۱)

چه شعرزیبایی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی