زنده ام به عشق نفس هایت...

به فُرادای من بیا اقتدا کرده ام به جماعت چشمانت ...
شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۲۹ ب.ظ

اجازه هست؟

اجازه هست قلبمو برات چراغونی کنم ؟

پیش نگاه عاشقت چشمامو قربونت کنم ؟

اجازه هست پناه من گرمی اغوشت بشه ؟

هر اسمی جز اسم خودم دیگه فراموشت بشه ؟

اجازه هست جار بزنم بگم چقدر دوسِت دارم ؟




نوشته شده توسط پاییز مقدم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

زنده ام به عشق نفس هایت...

به فُرادای من بیا اقتدا کرده ام به جماعت چشمانت ...

آخرین مطالب

اجازه هست؟

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۲۹ ب.ظ

اجازه هست قلبمو برات چراغونی کنم ؟

پیش نگاه عاشقت چشمامو قربونت کنم ؟

اجازه هست پناه من گرمی اغوشت بشه ؟

هر اسمی جز اسم خودم دیگه فراموشت بشه ؟

اجازه هست جار بزنم بگم چقدر دوسِت دارم ؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۹
پاییز مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی