زنده ام به عشق نفس هایت...

به فُرادای من بیا اقتدا کرده ام به جماعت چشمانت ...
دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ

من2

اینقدر زیبایی مرد من.... اینقدر استواری مرد من... آنقدر مهربان و خوبی که چند وقتی است آسوده خاطر خود را به تو سپرده ام... چند وقتی است دیگر مثل قدیم از خدا گله ی تنهایی ام روی زمین را نکرده ام.... مرد من تو برای من پاک و مقدسی زیرا هدیه خدایی که بعد از چند سال اشک تو را به من داده است بی شک تو بهترین انتخاب من در کل زندگی ام خواهی بود و این به خاطر این است که خدا را قسم دادم تا مهربانی خودش روی زمین را به نشان دهد و تو بازتاب عشق خدا به من هستی



نوشته شده توسط پاییز مقدم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

زنده ام به عشق نفس هایت...

به فُرادای من بیا اقتدا کرده ام به جماعت چشمانت ...

آخرین مطالب

من2

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ

اینقدر زیبایی مرد من.... اینقدر استواری مرد من... آنقدر مهربان و خوبی که چند وقتی است آسوده خاطر خود را به تو سپرده ام... چند وقتی است دیگر مثل قدیم از خدا گله ی تنهایی ام روی زمین را نکرده ام.... مرد من تو برای من پاک و مقدسی زیرا هدیه خدایی که بعد از چند سال اشک تو را به من داده است بی شک تو بهترین انتخاب من در کل زندگی ام خواهی بود و این به خاطر این است که خدا را قسم دادم تا مهربانی خودش روی زمین را به نشان دهد و تو بازتاب عشق خدا به من هستی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
پاییز مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی