زنده ام به عشق نفس هایت...

به فُرادای من بیا اقتدا کرده ام به جماعت چشمانت ...
دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ب.ظ

1 من

سلام شوهری....میدونم امشب ناخوش احوالی...میدونم امشب کسلی و حال نداری...ازتم ممنونم که تحمل کردی و خودتو مثلا خوب نشون دادی تا با من حرف بزنی...ولی برای من کم بود..دلم میخواست بیشتر باهات حرف بزنم...عزیزترینم من از حرف زدن با تو سیر نمیشم دلم میخواد لحظه به لحظه برات حرف بزنم و تو هم مردانه پای حرفام بشینی آرومم کنی و دلداریم بدی....امشب ازون شباییه که دلم بهونه گرفته نمیدونم چرا...شاید علتش صدای تو بود... صدای مردونه ی تکیه گاهم که امشب غرق در خستگی بود... طاقت دیدن ناراحتی های تو رو ندارم... یک شب ندیدمت ولی دارم از دل تنگی می میرم.... باید زود خوب بشی.... قول مردونه بهم میدی؟



نوشته شده توسط پاییز مقدم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

زنده ام به عشق نفس هایت...

به فُرادای من بیا اقتدا کرده ام به جماعت چشمانت ...

آخرین مطالب

1 من

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ب.ظ

سلام شوهری....میدونم امشب ناخوش احوالی...میدونم امشب کسلی و حال نداری...ازتم ممنونم که تحمل کردی و خودتو مثلا خوب نشون دادی تا با من حرف بزنی...ولی برای من کم بود..دلم میخواست بیشتر باهات حرف بزنم...عزیزترینم من از حرف زدن با تو سیر نمیشم دلم میخواد لحظه به لحظه برات حرف بزنم و تو هم مردانه پای حرفام بشینی آرومم کنی و دلداریم بدی....امشب ازون شباییه که دلم بهونه گرفته نمیدونم چرا...شاید علتش صدای تو بود... صدای مردونه ی تکیه گاهم که امشب غرق در خستگی بود... طاقت دیدن ناراحتی های تو رو ندارم... یک شب ندیدمت ولی دارم از دل تنگی می میرم.... باید زود خوب بشی.... قول مردونه بهم میدی؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
پاییز مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی